Sider

tirsdag den 4. september 2012

Travl weekend

I fredags fik jeg ordnet mine extensions og sat et par pink striber i. Det tog bare længere tid end forventet, så midt i det hele måtte jeg suse hjem efter Lily, fordi faren skulle i biografen. Jeg fik ordnet det sidste med en overtræt lille pige på skødet.

I lørdags var jeg til ilderudstilling med alle tre ilderdyr. Min veninde og jeg var desuden dommersekretærer, som egentlig bare er at sidde ved siden af dommerne og skrive det de siger under bedømmelserne. Men det gik rigtig godt; Sabby (mit djævlebarn) fik en 1. plads og Chester fik en 2. plads. Charlie som ofte har vundet tidligere fik ingenting. Men han han var oppe mod nogle super flotte pasteldrenge.
Lily og faren var forbi to gange i løbet af dagen og jeg må indrømme det var lidt hårdt at undvære hende. Desuden frygtede jeg aftenen - minimonstret vil kun puttes af mor og babserne. Men superfaren puttede hende i løbet af 10 min. Bum.

Søndag eftermiddag kørte min veninde og jeg til København for at høre Lady Gaga. Jeg var stadig helt høj af superfarens puttesucces og kunne virkelig nyde aftenen. Jeg fik også en sms i løbet af aftenen om hun igen var faldet i søvn på 10 min.
Min veninde og jeg havde en rigtig god aften; vifor vild, spiste sushi med anden veninde, for vild igen og fandt Parken. Vi missede dog The darkness, som varmede op.
Heldigvis Mother Monster skuffede os ikke, selvom hun efterfølgende fik dårlige anmeldelser. Det var så stort og flot et show, og jeg nåede at tude flere gange. Det var nok de bedste 550 kr jeg nogensinde har givet ud, og jeg skal helt sikkert se hende næste gang hun gæster Danmark.
Hun er så sød, menneskelig og oprigtigt glad for sine little monsters.

6 kommentarer:

  1. Det lyder som en god weekend :D

    Jeg var rigtig glad for at se dig igen, og det klær dig rigtig godt at være mor, og så til sådan en bette prinsesse <3!

    Og jeg takker stadig! Blev helt glad da Zayn vandt sekratær favorit (og dommerfavorit!!!) ;)!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Hun er også den sødeste pige i verden :D

      Zayn fortjente det, han var så flot :)

      Slet
  2. Dette må ha vært en super weekend! De små vil gjerne være hos mammaen sin, men de har bare godt av å bli passet av pappa også. Unge mammaer må få ut og lufte seg litt.

    Ha en strålende dag!

    Klem

    SvarSlet
    Svar
    1. Fædrene klarer det for det meste også strålende, når de får lov ;)

      Slet
  3. Hvor lyder det bare fedt og hyggeligt (:

    - Kit

    SvarSlet