Sider

tirsdag den 23. oktober 2012

Overskud

Eller mangel på samme. Jeg vil så gerne blogge om alt det gode og rare der sker lige for tiden;
I dag modtog jeg en dejlig pakke fra Christina/Frøken Stubba. I dag har vi fået sat fliser op i køkkenet ved køkkenvirdet. I går blev Lily vaccineret og hun var så sej, det kunne først mærkes på hende om aftenen. I lørdags var Lily og jeg til fotograf (dét fortjener faktisk sit eget blogindlæg). I lørdags lavede jeg også lækker sushi til mig og min veninde. I fredags var Lily og jeg på stranden efter sand til sandkassen. Og lige for tiden sker der så meget med Lily, hun udvikler sig hele tiden og det går så stærkt - hun er endda begyndt at sove i egen seng, dét er stort.
Men hele tiden hænger den her sorte sky over mit hoved: barsel/ferie slutter og arbejde starter. Av, hvor gør det ondt i maven.
I morgen er sidste dag i frihed (jeg ved godt det lyder som om jeg skal i fængsel, og sådan føles det også lige nu. Måske, måske ikke, bliver det bedre), og dagen skal bruges på syning, indkøb til Lilys fødselsdagsfest på søndag og hygge med Lily, Kristian og min mor.

Jeg håber I har det godt og får blogget mere end mig :)
I får lige billeder af pakken fra Christina og mit syprojekt.

1 kommentar:

  1. Mus, du skal være glad! Og selvom der sker en masse ting nu her, må du bare tage det med oprejst pande. Det skal nok gå alt sammen - du skal bare finde en rytme og balance! :)
    Du må forresten lige sige til om den der dragt den passer :) .. For den er jo lavet sådan lidt på gefüll.

    Christina / frkstubba.blogspot.com

    SvarSlet