Sider

mandag den 2. december 2013

Nu med elevplads


Jeg har fået elevplads!

I fredags, da jeg havde fået mit eksamensbevis, ringede de fra Guldborgsund Forsyning, hvor jeg havde været til samtale dagen forinden. De ville ansætte mig som elev pr. 1. marts!
Jeg er meget glad og lettet over at have fået en plads.

Nu er jeg så gået i gang med at melde mig ledig og hold op en jungle. Så der skal ringes til a-kasse når de åbner og jeg skal slæbe mig op i træningscentret bagefter - jeg forsøger mig med Sund December/Træn-så-du-kan-spise-juleguf-med renere-samvittighed.

18 kommentarer:

  1. STORT tillykke, hvor må det være dejligt og lette byrden fra dine skuldre :)

    SvarSlet
  2. Stort tillykke med elevpladsen :)

    SvarSlet
  3. Stort tillykke, det er da super fedt!!

    SvarSlet
  4. Superb post however , I was wondering if you could write a litte more on this subject?

    I'd be very grateful if you could elaborate a little bit more.
    Kudos!

    Look at my site: Fun Date Ideas In Vermont

    SvarSlet
  5. When I initially left a comment I appear to have clicked the -Notify me
    when new comments are added- checkbox and now every time a comment is
    added I get 4 emails with the same comment. Is there a means you can remove me from that service?
    Appreciate it!

    My web-site :: renuvacell

    SvarSlet
  6. Banyak diantara kita yang mungkin sudah tahu bahwa penyakit ini memalukan dan bisa membuat penderitanya menjadi frustasi Penderita kadang merasa enggan melakukan pemeriksaan karena Mereka dapat muncul secara sendiri-sendiri atau berkelompok. mantep kutil dapat muncul pada rektum dan daerah sekitarnya.

    SvarSlet
  7. suwun kang wis diijini komen nang kene ya
    eksim
    kanker
    kutil
    kutil
    sipilis

    SvarSlet