Sider

onsdag den 11. juli 2012

Syning og babyboblens brist

På fredag får jeg forhåbentlig en hel sy-dag og jeg glæder mig!
Jeg skal sy one pieces til mine søskende, et par sommerbukser til Lily og måske begynde på en kjole til mig selv.
Kjolen skal sys af det fine, blomstrede stof fra IKEA (19,- pr. meter er til at overleve, hvis det bliver en katastrofe). Og så tror jeg, at den får lyserød bomuld indvendig, for det blomstrede stof bliver nok lidt gennemsigtigt.

Derudover er vi blevet tilbudt en dagplejeplads til Lily med start 1. september. Og bare et par gader væk, men kun åbent til 15.30.
Så jeg ringede til pladshenvisningen og de havde en anden plads fra 1. oktober, også lige rundt om hjørnet, men med åbent til kl 16.15.
Så det bliver nok den fra 1. oktober selvom det bliver en kortere indkøring. Jeg må bare være tough, når mit 11 måneder gamle, ekstremt mor-pattede barn skal passes af en fremmed dame (jeg har allerede ondt i maven og tårer i øjnene, man er vel ikke hønemor for ingenting?!) ...

2 kommentarer:

  1. Det hele skal nok lykkedes, musse. Hvorfor er der mindre indkøring, hvis i vælger den sene?

    Jeg kan kun forestille mig, hvor forfærdeligt det må være at overlade sit barn til fremmede - men husk nu bare på, at hun ved hvad hun laver :) hehe.

    SvarSlet
  2. Jeg skal starte på arbejde sidst i oktober, så indkøringen bliver kortere når vi starter 1. oktober i stedet for 1. september :)

    SvarSlet