Sider

lørdag den 21. juli 2012

Sysleri og lækkert lir

Jeg har som mange andre bloggere købt Centilongs e-bog med de skønneste mønstre. Kirsten bukserne blev printet og jeg fik syet de fineste bukser og shorts i str 1 år af lyserødt og turkis bomuld med små hvide prikker.
Bukserne fik en lille blonde-ting på lommerne og shortsne fik flæser.
Begge par skal lige have elastik ved benene og skal måske lige stryges, totalt sjusket blogindlæg ;)

I får også et billede af kameraremmen jeg vandt hos Rappedikke. Den er så skøn, og så med en lille neon detalje!

6 kommentarer:

  1. Kjempefin bukse og shorts! Så flink du er! Tenker prinsessa blir fin i disse klærne!

    Ønsker deg riktig god helg!

    Klem

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! :)
      Det tror jeg også hun gør :)

      Slet
  2. Hvor er de bare flotte!! Det er så imponerende, hvad du kan ved en symaskine (bare det var mig).

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :i
      Med en ordentlig maskine kunne du også sagtens.

      Slet
  3. Hold op hvor er det flot lavet!!! Hvor er du god!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :)
      Jeg synes bare det er hyggeligt, og det er vist det halve af det.

      Slet