Sider

tirsdag den 20. november 2012

Endnu en

I dag ligger jeg hjemme med et tungt, forkølet hoved og en træt ryg.
På mit bord har ligget en halvfærdig Ava-bluse, så efter Lily var afleveret i dagplejen, tog jeg en lille halv time foran symaskinen.

Denne Ava-bluse er lidt varmere, den er nemlig syet i lyserød isoli. Den har fået blomstrede bomuldsdetaljer og trykknappen bagpå bliver slået i når jeg får det bedre.
Jeg ved ikke lige hvorfor halsen blev så stor, men det går nok.

Hvis du er interesseret i en Ava-bluse, med forbedret halshul ;), så send mig en mail.





























10 kommentarer:

  1. Hvor er den fin Julie. God bedring :)

    SvarSlet
  2. Hvor er den bare sød og skøn! Gid Hector kunne gå i sårn nogle ;0)
    God bedring.
    Mvh.
    Familienmuu.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :)
      Vi starter bare ny trend med drenge og vingeærmer ;)

      Slet
  3. Hvor er den fin. Rigtig god bedring!

    SvarSlet
  4. God bedring, puts :) .. hvor er det dog en sød trøje du har fået lavet. Er helt vild med detaljen med blomsterne.

    Christina / frkstubba.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Hvor er det dog nogle fine Ava-bluser;-) Hvad kommer sådan en til at koste?
    Hilsen fra Nikoline- mor til Alva fra 24 okt 2011:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :)
      Bluserne vil koste 100-125 kr pp, alt efter stoffet.
      Men send mig en mail hvis du vil høre mere :)

      Slet