Sider

fredag den 30. november 2012

The Grinch på retur?

Normalt er jeg ikke julemenneske (flæskesteg og risalamande bør spises året rundt, ikk?), men nu hvor Lily er blevet 1 år og forstår mere, tror jeg måske, at jeg er blødt lidt op?
Jeg får stadig tics af julesange i radioen, men jeg har faktisk to nisser og to julestjerner stående klar til i morgen.
Og måske var det bare krea-abstinenser der gjorde, at jeg trak lidt filtkugler på en snor og foldede en julestjerne, men i morgen tror jeg faktisk, at jeg skal købe lidt mere julegejl og bage nogle honninghjerter.

Se lige hvor dygtig jeg var!
Kan bare ikke "lukke" den tæt, er det fordi papiret er for tykt?

8 kommentarer:

  1. Jo da, du er flink! Fin stjerne!

    Ha ei fin adventstid!

    Klem fra Norge

    SvarSlet
  2. Heisann! Får ikke lukket den helt jeg heller. Har brukt forskjellig tykkelse på papiret og det blir aldri helt tett uansett. Stjerna var vakker! Lene, også fra Norge

    SvarSlet
    Svar
    1. Phew, så er det ikke kun mig :)
      Men derudover er jeg ret vild med dem, de er så enkle.

      Slet
  3. Faldt lige over din blog:) Er nu fast læser og glæder mig til at læse med:) kig forbi!

    http://hvisvindenvender.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder godt :D
      Jeg kigger en tur forbi dig også.

      Slet
  4. Falt over bloggen din jeg også, og ble følger - helt fra Norge :) Stjernen var fin den :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, jeg er vist populær i Norge ;)
      Og tak :D

      Slet