Sider

mandag den 21. oktober 2013

Adventspakkelegen

Hvor er det fedt, at så mange vil deltage i min adventspakkeleg!

Jeg deltager i to runder og mine byttemakkere er:

1. runde
Christina - frk stubba
Lena - Lærkerier
Birgitte - Elegant Elefant
Linda - Boldreels kreative hjørne
Pia - Mønneberg

2. runde
Anne-Sofie - Fingernem
Marie - Læsehesten
Laila - hyggemor
Jeanet - Bodilsens verden
Majken - Masbæk

Ikke nok med at hukommelsen svigter én gang, så gør den det dælme to!
Så jeg har to ekstra gaver i spil - win win ;)

6 kommentarer:

  1. Dyt dyt.. skal vi byt :o) hyggelig leg du har fundet på.. jeg vil gerne bytte :o) jeg snupper også 2 runder

    linda.boldreel@gmail.com

    SvarSlet
  2. Jeg vil gerne bytte adventsgave med dig. Masbaek.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Jeg vil godt bytte med dig, sødeste Julie :D!

    Mvh
    Pia Lyng
    www.moenneberg.wordpress.com

    SvarSlet
  4. Jeg vil gerne bytte hvis du stadigvæk mangler :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg må nok stoppe for byttemakkere nu, desværre. Håber du finder en anden :)

      Slet