Sider

torsdag den 10. oktober 2013

Weekendens TO DO

I går printede jeg Ann-Christines/Valdemarsros Things to do-liste: Jeg har en masse gøremål op til og i weekenden, og jeg kan godt lide fornemmelsen af at strege ud efterhånden som tingene færdiggøres.
I morgen skal jeg på tur til kbh med min klasse og derefter står den på efterårsferie med mit minimonster, hvor der forhåbentlig bliver tid til min symaskine.

Du får lige et udpluk af den kreative del af min to do-liste, heldigvis er det ikke det hele, som har deadline i weekenden:

  • Sy jumpsuit til en lille, sød fyr.
  • Sy makeuppung til ovenstående fyrs mor.
  • Færdiggøre og afsende et par bukser til en veninde.
  • Sy gardiner og flagranke til Lilys nye legehus.
  • Tage mål til en ny kjole til mig.
  • Sy nye sofapuder.
  • Sy sengetæppe og flagranke til Lilys værelse.
Jeg glæder mig til at fremvise en masse færdige projekter i næste uge, men nu må vi se. Udover de hyggelige syslerier, skal jeg i gang med den store oprydning og rengøring , da der sker spændende ting mandag 
- forhåbentlig kan jeg snart fortælle mere.

Og lige et halvsløret, iPhonebillede af en meget lykkelig lille pige i hendes nye legehus, som hun fik i tidlig fødselsdagsgave af sin farmor og farfar.



3 kommentarer:

  1. Sikke mange spændende ting du har på program... Jeg glæder mig da til at se resultaterne af dine anstrengelser ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg håber, at jeg kan vise en masse fine ting frem på mandag når ferien er slut :)

      Slet
  2. Uh jeg elsker også lister og afkrydsning. Er spændt på at se de færdige resultater :-)

    SvarSlet