Sider

torsdag den 31. oktober 2013

Inspiration

Jeg har krise for tiden; min symaskine Birgit er blevet syg!
Undertråden tog stort set ikke fat i overtråden, så den lå nærmest ovenpå stoffet. Hun er nu sendt til reparation.
Jeg har måtte hive den gamle Bernette ned fra skabet for at sy en hurtig gave til Lilys dagplejemor - hun bliver nemlig privat dagplejer fra i morgen af. Og som tidligere nævnt er hun verdens sødeste, så jeg syr en lille vimpelguirlande til hende og børnene i forskellige farver og mønstre. Jeg ville også gerne sy en personlig gave til hende, fx en pung eller clutch, men med gamle Bernette bliver det ikke til de store projekter.

I får lige et par links til nogle af mine yndlings bloggere, så der i det mindste kommer lidt kreativt herfra:

Jeg har et kæmpe pige-crush på hende Jess, hun er en ægte super mom. Hun syr, bager, holder temafester, tager smukke billeder, føder smukke børn, laver selv mønstre, som hun sælger af, og hun blogger om det. 

Trine syr de flotteste kjoler til sig selv og lækkert tøj til sine smukke børn. Og det er ikke blomstret og tuttenuttet. Jeg ville ønske, at jeg var til mindre tuttenut selv. Desuden tager hun så flotte billeder. 

Jillian bag ReFashionista køber/finder/får doneret billigt, grimt tøj og syr det om til noget brugbart, som hun faktisk kan bruge. I 2011 startede hun et projekt, hvor hun et år frem ville lave en refashion hver dag. Det er virkelig fascinerende hvad hun får ud af det tøj hun har fået doneret. 

Jeg håber, I vil finde dem lige så inspirerende som jeg gør. Ellers må I vente på, at Birgit kommer hjem fra reparation, så jeg kan lave noget virkelig inspirerende til jer. Eller måske ikke.

4 kommentarer: