Sider

torsdag den 17. oktober 2013

Strikkestarter


Jeg kan strikke.
Ja, altså at slå masker op og strikke ret - det er jo også en slags strik.

Jeg startede på et halstørklædeprojekt for et års tid siden og har strikket på det af to omgange - sidste gang var i starten af året. Grunden til, at det ikke rigtig har fanget mig, trods et stort ønske om at lære det, er nok, at jeg ikke har lært basics - at holde rigtig på pindende, forstå en opskrift, skifte farve og afslutte. Det samme gælder hækling, men det må blive en anden gang.

Mine strikkebønner må være blevet hørt, for Wenche/Tusindfryd holder nogle små strikkestarter-workshops i kbh d. 1. og 2. november. Du kan læse mere HER.

Det er godt nok 1,5 time fra hvor jeg bor, men som de gange hvor jeg har været i Lines syskole, slår jeg det sammen med familie/venindebesøg. Jeg er lidt forelsket i kbh, så jeg nyder det i fulde drag, når jeg er på besøg.




4 kommentarer:

  1. Det lyder da som om det nok skal blive skønt - både med familie og kursus... nice

    SvarSlet
  2. Hej Julie
    Hvorfor mon jeg først har fundet din blog nu? Elsker at følge dig på Ig.
    Så nu vil jeg også følge her
    Hav en dejlig søndag
    Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød, Anne-Sofie :D
      Jeg er selv dårlig til at parre IG'ere og bloggere, selvom de fleste faktisk har link til bloggen på deres IG.

      Slet